Co je to rada recenze a kde platí?

Řezivo jsou jiné. Tváří v tvář pojmu „Obzol“, muž Inveres je ztracen. Materiál našeho článku bude říct, co to znamená, jaké jsou okolní desky, stejně jako kde jsou aplikovány.

Co to je?

Obzol – běžná defekt vozidla, pozorovaná během řezání protokolů na dřevoobráběcích strojů. V podstatě se jedná o odemknuté oblasti kortexu na dřevěném polotovaru nebo mechanické vady ve formě non-zavěšených částí dřeva na okrajích nebo vrstvách. Přezkum je považován za vadu průmyslové výroby, vedlejší produkt výroby hrananého materiálu. Stává se, když část stromu nezasáhla stroj ze dvou důvodů: vzhledem k malé šířce nebo velkému objemu materiálu. Tato vada je povolena pro nízké rychlosti surovin a odkazuje na počet eliminovaných. To nemá vliv na trvanlivost mezer, ale neuzavírá jejich estetické vlastnosti a omezuje použití.

Ozol může být umístěn na jednom nebo oběma oběma hranám výrobků. Ve stejné době, pro každou třídu řeziva by neměla překročit maximální přípustnou hodnotu. Jeho měření se provádí ve frakcích z délky obrobku, šířka plastu a hrany. Recenze může vypadat jako pruhy, skvrny, stejně jako pevný spiknutí. Zmazané řezivo je detekováno speciálními skenovacími zařízeními. Jsou vybaveny vysokorychlostními laserovými senzory umístěnými 30 a 15 cm podél délky desek.

Přesnost přiřazení odrůdy na takových zařízení je 90% s odstupňováním výsledného 0,1 nebo 0,3 m.

Dopad na výkonnostní charakteristiky

Účinky svěráku závislé na rozsahu řeziva. Může být ponechána bez dalšího zpracování nebo vyčištěna, zbavit se kůry ručně. Pokud tomu tak není, pravděpodobnost otáčení se zvyšuje, stejně jako reprodukce škodlivého hmyzu, doplnění dřeva. Přítomnost vady zvyšuje objem odpadu během řezacího dřeva. Čím více obol, tím vyšší je jeho vliv na provozní charakteristiky řeziva. V tomto případě recenze komplikuje montáž výrobků z polotovarů. Zvyšuje riziko praskání desek z ucpání nehtů, potřebuje vysokou přesnost montážních výrobků. Přítomnost kůry na povrchu zvyšuje riziko poškození dřeva škodlivým hmyzem, jakož i pravděpodobnost skutečných infekcí.

Pokud má obrobek recenzi, je její odrůda považována za nízká. Použijte takové dřevo lze použít pouze pro užitkové práce. Nelze použít řezivo s chladicím způsobem. Pokud ušetříme na materiál, je nutné odstranit kůru z desky. kromě toho Suchají špatně, Na rozdíl od vysokých odrůd, forma začíná pod kůrou. Při zpracování těchto desek jsou chemikálie impregnovány pouze kůrou, což se nakonec zhroutí a pecks, hmyz je pod ním. Na broucích, chemikálie nečiní, protože žijí mezi kůrou a stromem. Obstrukce budov v takovém materiálu je krátkodobá a neestetická.

Tyto desky se zpravidla liší, takový povlak nevypadá monoliticky.

Přezkoumání druhů

Klasifikovat řezné desky s podmíněně eliminovaným porušením může být dva uváděné: Řezání a zpracování metoda. Typ poruchy ovlivňuje bod jeho umístění a pokrytí oblasti. Přezkum se odhaduje na délku a největší pokles šířky výrobních stran (v lineárních jednotkách nebo akciích velikosti).

Na řezání

Na základě zvláštností řezání dřeva, Ozol je ostrý a hloupý. Sochory prvního typu mají hranu plně sestávající z přehledu. Pikantní Recenze na hotových výrobcích vede k porušení integrity zboží (například je nemožné ukládat sypký materiál v něm). Otupit (tužka) pohled na řezání řeziva nezabírá celou plochu okraje obrobku. Během propylu zůstává na okraji pouze částečně. Takový materiál je vhodný pro vytváření struktur, ke kterým jsou tuhé požadavky estetiky. Ale zároveň musí mít hloupá zaoblená deska optimální úroveň pevnosti.

Dumb Recenze mohou být umístěny na zadní straně profilovaných sochorů ze dřeva. ale Nemělo by jít do drážky nebo špice a zasahovat do zamykání řeziva.

Je nepřijatelné, že délka tupého ozolu na plas a hran byla více než 1/6 délky obrobku. Pokud je to víc, to je materiál 4 (nejnižší) odrůda.

Na zpracování

V závislosti na zpracování jsou složené desky Omezeno a nevyzvedlé. V upraveném řeziva nepřekročí přípustnou hodnotu GOST 2140-81. Omezené desky se získají řezáním předem zpracovaných protokolů, aby se odstranily zbytky Ozolu na okrajích a konec polotovarů. V tomto případě je dovoleno přísně minimalizovat přítomnost vice v produktech z různých dřevěných kamenů (listnatých a jehličnatých). Specifikace a externí data závisí na typu řezání. V analogech typu Umbered je hodnota výsledku zavádějí normy.

Složka hrany je podmíněna odrůd odrůd v závislosti na kvalitě dřeva. Nicméně, 1-2 stupně materiálu se vice, není roven 1 nebo 2 odrůdami vysoce kvalitního dřeva. Neuznané odrůdy Získejte členění v podélném směru. Mají ostré hrany a šířky různých hran. Výrobní technologie znamená menší objem průmyslových nákladů, což vysvětluje nízkou cenu materiálu.

Zavolaná deska s recenzí na jedné straně se nazývá napůl řezaný. Zbývající povrchy prázdného čistého, zpracovaného a hladké. Takové řezivo je považováno za lepší než zbytek recenzí technických specifikací. Zároveň je to rozpočet, s minimem manželství je považována za alternativu k optimálnímu řezné desce bez Obtol.

Přehled není přítomen ve vybraných a prvních stupních dřeva s jakoukoliv částí obrobku. V opačném případě se prodávající jednoduše podvádí kupujícího, snaží se prodat zboží s nízkou kvalitou vyžadující dodatečné zpracování.

Při nákupu materiálu je nutné být velmi pozorný, protože bezohlední prodejci často prodávají zákazníky nejhorších kvalitních produktů.

Rozsah použití

Bar, který zachoval skořápku po zpracování na stroji, se používá pro instalaci lesů, výstavba ekonomických budov nebytového typu, podlahy, jakož i dočasných struktur. Palety, jiné balení. Chcete-li použít mezery pro jiné účely, musíte odstranit kůru. Odstranění kůry však vyžaduje čas. Recenzované desky se používají ve strukturách, které nevyžadují přesnou montáž. Přesto, Používají se k dokončení stěn vazeb, lázně.

Ve snaze ušetřit na obložení však zákazník obdrží krátkodobé a nízko kvalitní povlak. Vzhledem k přítomnosti kůry pod ním bude vlhkost, takové desky budou kombinovány. Někdo nakupuje recenze materiálu pro vytváření plotů. Ploty tohoto typu nevypadají esteticky, desky jsou získány z důvodu nízkých cen. Ploty mají různé šířky „Staketin“, ale mohou být vyrovnány na horním okraji.

Také Přehledové desky Pro konstrukci dočasných oddílů, uzavřených nosných konstrukcí a plotů. Unuded řezivo s průzkumem se používají pro stavební práce (jako bednění, lešení, podlahy, dočasné pomocné struktury). Kromě toho je materiál považován za výrobu podlahy tahu, která je dále pokryta listovým nebo hustým válcovaným materiálem.

Tento typ suroviny Snadné promění se na neobvyklé vnitřní prvky. Například, věšáky, židle a další řemesla, takže je často používán v kreativním směru. Takové produkty jsou však specifické, vhodně vypadají daleko v každém stylu interiéru. Hojnost stejného revizního rady v konstrukci inhibuje.

Ohodnoťte článek
( Zatím žádné hodnocení )
Ivanko Lubonava

Ahoj všichni! Jsem Ivanko Lubonava a jsem nadšený, že mohu sdílet svoji vášeň pro opravy a instalaci techniky s vámi. Jako autor na této webové stránce mě pohání má láska k technologii a touha pomáhat ostatním porozumět a řešit problémy týkající se jejich techniky.

Stavet.info - výstavba a opravy, dacha, byt a venkovský dům, užitečné tipy a fotografie